Jatkuva paneelin valvonta ja siivous tasaisen laadun takaamiseksi
- Paneelin jäsenten aktiivisuuden valvonta ja inaktiivisten jäsenten poistaminen
- Indikaattoreita sopimattoman käytöksen havaitsemiseksi, joka ei noudata laatustandardejamme (laatuvastaajat, "speeders", ei-toivotut avoimet vastaukset)
- Niiden paneelin jäsenten poistaminen, jotka jatkuvasti toimittavat huonolaatuista dataa
Osallistujien oikeudenmukainen kohtelu motivaation pitämiseksi korkeana
Sen lisäksi, että panelimme jäsenillä on mahdollisuus tulla kuulluksi ja olla ensimmäisiä, jotka testaavat uusia tuotteita, tarjoamme heille oikeudenmukaisen kannustinohjelman:
- Mukautettu paikallisten paneelien vaatimuksiin
- Käteinen raha tai kanta-asiakaspisteet onnistuneesti suoritetuista kyselyistä, jotka voidaan lunastaa erilaisiin palkintoihin (fyysiset lahjat, online-kupongit, lahjoitukset hyväntekeväisyysjärjestöille, pankkisiirrot)
- Ammattimaisia huijareita ei kannusteta
- Tiukka tietosuojasäännösten noudattaminen